torek, 22. julij 2014




SISTEMA POSODE "TO GO"



Kupljeno včeraj. V 1001 dar v Ljubljani. Pravzaprav sem firbcala v obeh trgovinah v Mercator centru v Šiški in potem v City Park - BTC. Iskala sem barve, pogledala, kako varira ponudba. Sem si tele posodice ogledovala že pred dopustom, saj midve s hčerko radi nosiva doma pripravljeno hrano s seboj na plažo, tudi napitke in pijače. Ker sem sama zelo "bizi" in veliko na poti, sem se odločila, da si kupim posodici za juho ali testenine. Vse posodice od Sisteme se zaprejo in ne puščajo, kar je zelo pomembno, da se kaj ne polije v torbici. Če si recimo vzamemo s sabo testenine, jih potem pogrejemo v mikrovalovni pečici, saj imajo posodice zgoraj odprtino. Lahko se jih uporablja za mw in zamrzovanje. Praktično, a ne?

Vzela sem še dve posodici, kjer spodaj natreseš kosmiče ali muslije ali granolo, pač žiterice, oreščke, suho ali sveže sadje, zgoraj pa jogurt, tako da se ti dve stvari ne pomešata. In na zgornjem predalčku spodaj je tudi sestavljiva žlica. Zelo priročno. In praktično za na hitro fliknit v torbico in jit naprej.

Vzela sem tudi shaker. Tega moram sprobat, kako deluje. Mlečni napitki ali mešanica sadnih, jogurtovih, mlačnih, zamrznjenih... Kolkor sem razbrala iz navodil se potem vmeša noter tudi zrak in dobiš tisti puhast fluffy melčen napitek. :)


Pri nas jih dobite jih tukaj: http://1001dar.si/blagovne-znamke/sistema.html
Njihova spletna stran: http://sistemaplastics.com/

Posodici za juho ali testenine...




Posodici za jogurt in mislije...



Shaker...







Ni komentarjev:

Objavite komentar