sreda, 27. avgust 2014



NEKAJ ZDRAVIH NAMIGOV

 Malo za čistit organizem. Ali pa kar tako, brez sladkorja, predelanega. Po počitnicah tole paše... 

NAPITEK IZ INGVERJA, LIMONINEGA SOKA IN KUMAR - DETOX

2 cm naribanega ingverja
1/4 kumare
sok pol limone
1,5 litra vode

Pustimo, da nekaj ur počiva. Pijemo čez dan. Če se le da, ne sladimo, če je nujno, uporabimo stevijo. In če se le da ne mrzlo, ni dobro za želodec. 






ZAMRZNJENE BANANINE REZINE

Pridejo kot small drozen bites. Če damo dve rezini, jih nadevamo s kikirikijevim maslom ali kakavovo zmesjo, ali pa oblijemo cele s kakavovim oblivom. 

Na fotografiji je kakavova zmes. Hotela sem narediti kakavov obliv, pa se nekaj ni izšlo. Kakavov boliv naredimo tako, da damo enako količino kakavovega prahu in enako količino kokosove maščobe, in sladila kot je agavin sirup ali kaj podobnega. Meni se je maščobe zdelo preveč, dala sem jo občutno manj, v tekočo maso sem želela pretvoriti z agavinim sirupom, vse, kar sem dobila je bila rahlo "čigumasta" zmes. Nobene panike. Šlo je med dve rezini banane pa v zamrzovalnik. Vseeno je bilo zelo dobro. :)



KROGLICE IZ SUHEGA SADJA IN OREŠČKOV

Suho sadje zmiksamo z agavinim sirupom, potem pa dodajamo mlete lešnike, mandlje, da dobimo tako kompaktno zmes, da lahko valjamo med rokami v kroglico.

Na sliki sem naredila kroglice iz namočenih sliv (čez noč), zmiksanih, potem sem dodajala mlete mandlje, da sem dobila željeno maso. Uporabila nisem nikakršnega sladila. Niso bile sladke, so bile pa kar dobre. Povaljane so v kokosovi moki, da se zunanja plast ne suši in da se jih lažje prime. Povaljate lahko tudi v mletih oreščkih.

Recept zanje je tudi tukaj: kroglice iz suhega sadja in oreščkov





Ni komentarjev:

Objavite komentar