ponedeljek, 7. november 2016

PRADA - CANDY


(internetni vir)


Ta parfum sem dobila za darilo. Nikoli ga nisem razumela in niti marala. Spomnim se, da sem ga odnesla na drugo lokacijo, kjer sem med vikendi prespala, za uporabit na hitro, za zjutraj, če že, preden sem letela na predavanja. Bom nadaljevala, sedaj sem posvetim opisu te dišave. 

Lansiran je bil leta 2011, sestavila ga je Daniela (Roche) Andrier, sestavljajo pa ga mošus, v srednjem delu balzamično-vanilijevi-benzoinasti toni, kot baza pa je karamela. 
Ta parfum je sestavljen enostavno. V zgornji noti je karamela, v srednji noti sta mošus in pudrasti odtenki, spodnje note so vanilija in karamela. 
Ljudje najbolj zaznajo karamelo, benzoin in mošus, sledijo pudrasti toni in vanilija. 


Candy je malce dražja dišava, bil je zelo popularen, sploh, ker so nekatere zvezdnice svetovnega kova povedale, da je to njihov najljubši parfum. Bum. Uspešnica. Prodajni hit. Nekateri ljudje obožujejo benzoinsko noto, zdi se jim neponovljiv, radi imajo sladkobo karamele. Zdi se jim poseben. Nenavadno prisrčen, zamazan, zanimiv. 

(internetni vir)

Že embalaža pove, da gre za dišavo, ki je primerna za mlajša dekleta. Roza. Zlata. Prada. Kar bi bilo čisto v redu, če se meni parfum sam po sebi ne bi zdel tako "starikav" in dejansko za ženske srednjih let in potem dalje. Malo sem zmedena. Ker tole ne bi dala nikoli pupi od dvajsetih let, da vrhravo stopa v svet in raziskuje. Seriously, s temle na sebi? Vam pravim, da ga ne razumem. Nekaj dni sem ga testirala po cel dan na roki. Zapestje, zgornja in spodnja stran roke. Ne morem rečt, da je popolnoma napačen. Glede na enostavno sestavo (kar je btw, čisto premalo za to ceno), jaz zavoham samo benzoin, ki je močan in ga ne maram preveč, s toffee karamelno podnoto. To je vse. In še nekaj, kar jaz, osebno ne prenesem pri sladkih vonjih, sladkobnih notah. Kisel je. Ja, nikakor ne toleriram sladkobe in kislosti v parfumu skupaj. Ta pa je. Sladek in kisel. Na začetku sicer nekaj svežega, ko se posuši in obstane pa je to. In ta benzoin. To meni v ženskih parfumih deluje moško, plastično in umetno. Tisto, ko nekaj ni v redu in deluje hladno, nedostopno, niti slučajno luštno, mehko, prijetno. In grem stavit, da bodo čez dvajset let opisovali tole dišavo kot čudno in maskulinasto? Tudi sijaž ni najbolj intenziven, tako da se boste morale potrudit, da se bo vonj vil za vami, kar pa ni vedno slabo. Obstojen je nekaj ur, še zdaleč ne cel dan, torej boste morale prhe parfuma čez dan obnavljati. Če že. Se pa dokaj lepo drži na koži in tista srednja nota drži nekaj časa. Umeten benzoin, s karamelo je vse, kar boste zaznavale skozi dan. Ni sofisticiran in kompleksen. Slabost novejših parfumov, da so slabo in na hitro sestavljeni, pa hitro dosežejo visoko ceno. Odvisno od vaše kože in seveda ostalih dejavnikov, ki naredijo vsak parfum unikaten na vsaki koži. In morda se pri kateri razvije v kaj več in kaj boljšega, kaj bolj zanimivega, ampak glede na sestavo, dvomim. Je čisto korekten parfum, če je komu všeč, pa sploh čudovito. Naj uživa.  Z moje strani bi dobila Prada Cany "ne" in tega parfuma sama zase ne bi nikoli kupila. Ker pa ga imam, ga bom pač porabila za kake vikend trgovinske šoping akcije, sedaj, ko je hladnejše vreme. To je vse. 

(internetni vir)

Ni komentarjev:

Objavite komentar