sreda, 20. april 2011

Velikonočni bacek pa zajček...

Res, je frikica sem. Zelo rada hodim po trgovinah, ošvrknem, če je kaj zanimivega, kaj za kupit, kaj za pogledat... Všeč so mi trgovine ala Rutar, Lesnina (sicer malo manj), potem pa Kik, pa kakšen zakoten Tuš... Top of the top je trenutno Butlers, samo ima zelo okrnjeno ponudbo pri nas, kar je škoda. :  (Skratka, kupujem steklovino, keramiko, pekače, prtičke, dodatke... Kozarci, stojala za torte, temu se res ne morem upret. 

Rada kdaj pa kdaj zavijem v Kik, se mi zdi, da se da najdet kaj uporabnega skoraj vedno. Nikoli ne kupujem tekstila v trgovinah takega tipa, ker se mi zdi, da je cena primerljiva s kako drugo, kjer dobiš boljšo kvaliteto. Zgolj moje mnenje. Sem pa našla tadva pekača in jih bom uporabila za Velikonočno pecivo. Sicer imam malo predsodka pred temi izdelki, ampak, enkrat na leto nas ne bo konec, tudi, če niso perfect kvalitete. Problem pa je, ker se pri nas takih pekačev ne dobi kar na vsakem vogalu... 

 

 

VELIKONOČNI BACEK PA ZAJČEK, z makom in limono

 

300 g moke

250 g sladkorja

250 g masla

lupina dveh limon (bio)

3 žlice mletega maka

 

mlet sladkor za posip

 

Iz navedenih sestavin zmešamo testo. Nadevamo ga v pekač, model z obliko in pečemo na 170*c.

 

 

Dsc_00833

 

Dsc_00842

 

Dsc_01412

 

Dsc_01421

 

Dsc_01452

 

Dsc_01472

 

Dsc_01642

 

Dsc_01651

 

Dsc_01661

 

Dsc_01673

 

Dsc_01691

 

Dsc_01712

 

Dsc_01793

 

Dsc_01785

 

 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar