petek, 18. marec 2011

Dišave za dom

DIŠAVE ZA DOM

Kar mene najbolj fascinira je, ko se menjajo letni časi, se menja svetloba, garderoba, namizno okrasje, dišave za dom... Čeprav si vedno nekje potihoma želim, da bi živela nekje, kjer se ne bi menjali, ampak to je druga zgodba. Včeraj je bil tak krasen, mogočen, intenziven dan. Ste opazili morda? Močni oblivi sonca, v ozadju temno vijoličasti oblaki, veliki, grozljivi, mogočni, ob vsem tem kontrastu pa pršijo drobne, drobcene kaplijce dežja. Včasih na tak dan piha tudi veter in divje podi oblake po nebu, da se na trevnikih menjajo njihove sence. Spomladi je to, marca, aprila, pa kdaj pa kdaj poleti in redkeje jeseni. Ti dnevi so meni naravnost čudoviti.

Rada pospravljam, čistim in ko je vse, kot iz škatlice, prižgem dišeče sveče in nadišavim prostor. Z oljnimi dišavami. Kar veliko zbirko imam, tole res rada kupujem. Najbolj me je navdušila znamka Yankee Candle, kupila sem v Coloradu, ker sem bila iz Evrope, so mi dali še izparilnik za darilo. Hecno, kako so vedno veseli in prijazni, ko poveš, iz kje prihajaš in če prideš čez kak dan, dva spet v isto trgovino, si že prava stalna stranka. Tako ga imam v dnevni sobi, na moji polici, kjer so mesto našle različne stvari, iz celega sveta prinešene, skrbno izbrane. Poleti posegam po bolj svežih vonjih, pozimi pa sladkih, vanilija, med, sladkor... In ko so otročki bolni, se sobo nadišavi s kakih 100% tea tree oljem, ali pa kaj, da lajša dihanje...

Yankee Candle

 

Dsc_01892

Yankee Candle

Dsc_01911

Yankee Candle

Dsc_01792

Tele uporabljam občasno... Muller prodajalne...

Dsc_01812

Na tole dišavo sem bila nora kaki dve leti. Imeli so v Bauhausu, mislim, da nimajo več... :  (

Dsc_01833

Ne vem, kje sem tole kupila, samo pri nas nekje...

Dsc_01772

Če smo bolni ali pa so otročki bolni, damo zvečer pred spanjem izparilnik v spalnico, kjer spijo, pa ne pretiravat...

Dsc_01854

Če smo bolni ali pa so otročki bolni, damo zvečer pred spanjem izparilnik v spalnico, kjer spijo, pa ne pretiravat...

Dsc_01862

Našla sem še tole, očitno je iz NY, glede na to, da je sedež podjetja na Broadwayu... Točno, iz trgovine Bath & Body Works

Dsc_01942

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar