sobota, 5. marec 2011

Miške s Philadelphia sirom, limono in pistacijami in ostale današnje kozlarije...


Pust me vedno spomni. Takrat sva se prvič srečali z Zali, na pustno soboto je bilo, :  )
Ja, grozno me dolgočasi delat ustaljene, klasične jedi. Ker to, kar jaz dobim na vsakem koraku, ali pa kar lahko kupim, me ne vleče. Moja kuhinja je moje igrišče, my playground in če ne znam narediti kaj bolj zanimivega, kar se okusa tiče, naj me koklja brcne. Tele miške so terjale res, minimalno. Morda vsega skupaj 20 min, ne vem točno, ampak hitro za znoret.
Ko sem imela ero potic, sem probala češnjevo, jagodno, čokoladno s kokosom, korenčkovo s kokosom, z drobtinami in še in še, preden sem naredila orehovo. Sem se morala naigrat prej...

MIŠKE S PHILADELPHIA SIROM, LIMONO IN PISTACIJAMI

Čisto na hitro.
moka
mleko
sladkor
 jajci
lupinica ene bio limone
 žlička pecilnega praška
1/2 Philadelphia sira, če tega ni, uporabite kislo smetano
1 zavitek nasekljanih pistacij, baje se jih ne dobi v SLO, potem dajte uporabit orehe, mandlje, ali pa sploh izpustite tole sestavino

olje

Zmešamo vse sestavine v maso, ki je malo bolj gosta, kot če bi delali šmorn. Saj znate. V posodi za cvrenje segrejemo olje. Finta pri ocvrtih miškah je, da jih lahko ocvremo tudi v olju, če je mal prevroče, pa če mal temperatura niha, ni bojazni, da bojo noter surove, ker so majhne. Plus tega ga lahko malo biksamo tudi pri masi, pri miškah ni panike, če je žlica moke preveč, ali pa česa drugega, ker je njihova oblika precej avantgardna. Pa samo z dvema žlicama jih v žličnikih spuščamo v olje. Res, minimalno dela. Samo vseeno ne pečt na najvišji temperaturi. :  ) Za vsak slučaj. In dobre so še bolj, kok kak masten krof, verjemite...

Takole, kar vse naenkrat....

Dsc_01622

...

Dsc_01632

Pa še mleko...

Dsc_01642

Takale je masa...

Dsc_01682

Ocvret v olju...

Dsc_01751
Pečene miške...

Dsc_01711

Pa še od znotraj...

Dsc_01741

Da ne bo pomote, v vseh trgovinah imajo. Kraft, kajpada...

Dsc_0244-1

Takale pistacije je noter, samo je baje ni za dobit. Lahko druge oreščke ali pa sploh nič... Evo, zato se jaz rada potepam, ker kupujem take stvari, ki jih pri nas ni za dobit...

Dsc_0052

Spet sem padla v kvačkanje. Hočem naredit lepe rože za na pikaste prtičke, ki sem jih kupila zadnjič. Pomlad prihaja, hočem met grozlivo lepe, kičaste, roza, bele, zelene pogrinjke. Da bo barvasto. In tele podstavke za skodelice. Ker so podstavki, morajo bit iz bombažne preje, super, pri nas imamo grooozno izbiro, kar dol padeš. Resno, pri nas je izbira volne tako borna, da... Škoda, bi morala v Celovcu pogledat, pa nimam nobene trgovine na piki, kje bi to sploh imeli. No, bom že našla... Tole je pol funkcionalna in pol uporabna zadeva. A ni popestritev, ko te čaka na mizi nekaj lepega?


Dsc_01542

Brez jagod ne gre. Me briga, če so umetne, saj so banane tudi, pa ananas, pa grozdje, vse kar jemo v tem letnem času. Pač, ni druge.


Dsc_01561

Mmmmmm...

Dsc_01582




Ni komentarjev:

Objavite komentar