četrtek, 29. december 2016


GIVENCHY - ORGANZA

Tale parfum prinaša meni samo veselje. Vesela sem že, ko vidim stekleničko, ker vem, kaj lahko pričakujem. Ker vem, da bo oreškast vonj, vanilijast, pa ne presladek. Odrasel vonj, uravnotežen z zelenimi toni in lesnimi niansami. Tale parfum je idealne za hladnejše dneve, naprimer hladno jesen, zimo in spet pomlad. Hladen zrak ga ne požre in se ga zavonja v oblakih sijaže na sebi. Močan je, torej previdno z nanašanjem, da ne bo kdo poleg vas dobil glavobol. Če ne zaradi drugega, pa morda nalašč, ker boste dobro dišale? 
Prepoznaven, klasičen, izklesan vonj. Prepoznaven, zapomnjiv. Kompleksen. Markanten, luksuzen, senzitiven, pa vseeno v okvirih tiste hladne klasike. Je iz drugega obdobja, rahlo vintage pridih, pa še vedno ni staromoden. Je pa izven okvirjev današnjega časa in sestave parfumov. 

Glavne note: belo cvetje, lesen, sveže začimben, vanilijast, živalski, tuberozast. 

Zgornje note: bergamotka, cvetovi afriškega pomarančevca, gardenija, muškatni orešček, zelene note.

Srednje note: kovačnik, tuberoza, jasmin, iris, oreh, potonika.

Spodnje, bazne note: vanilija, ambra, virginijska cedra, gvajak les, lesne note.

Ljudje najbolj zaznajo: muškatni orešček, vanilijo, gardenijo, oreh, tuberozo, jasmin, ambro... 



(foto: internetni vir)

Organzo je sestavila leta 1996 Sophie Labbe, stekleničko z žensko silhueto in zlatim zamaškom pa Serge Manseau. Parfum predstavlja delikatnost toplote, klasično senzualnost, himno večni ženski lepoti. 
Nekaterim diši zelo vanilijasto, zaznajo ga tudi naslednji dan na oblačilih. Muškatni orešček se redko uporablja v parfumih kot prvo zaznavna niansa. Drži se dobro na koži in dovolj dolgo časa.  Sama dobro razločim muškatni orešček, gardenijo, tuberozo, jasmin in oreh. Všeč mi je od prvega snifa, saj nima tistega ostrega parfumskega odpiranja. Rada imam takšne, orientalsko začimbne vonje, ki so polni in bogati. In naj še enkrat povem, da gre parfum iz prejšnjega tisočletja, ki ima drugačno, polnejšo sestavo. Jaz te parfume naravnost obožujem. Ker imajo nek karakter. So prepoznavni. Drugačni. Drugače sestavljeni. Iz več sestavin. So dolgo obstojni. Nasploh pa sem rada v vanilijastih in začimbnih dišavah, če so prave. In elegantne. Ali zgolj drugačne.
Predstavljajte si urejeno žensko, v krznu, ki se odpravlja na operno predstavo z njim.  
Prvič sem Organzo kupila v Mullerju na Čopovi v Ljubljani nekje na pragu mojih dvajsetih let. Že takrat sem plavala v globokih, resnih parfumih. Tole je bila ljubezen. Takoj. In vedno sem vesela, že zjutraj, ko si ga nanesem pozimi. Ker vem, da bo z mano skozi dan in si ga vmes povonjam na zapestju, ko se spomnim nanj, ponavadi, ko vozim avto. Polna steklenička veselja, orehastega in vanilijastega. Ženskam je všeč steklenička, ki ponazarja žensko silhueto. Mene ne privlači preveč, mi je pa všeč ta zlat pokrovček. 
Letos mi je veliko pakiranje Organze poslala kolegica po pošti. Skoraj bi prenehala dihati in moj december je letos v znamenju tele dišave in še nekaj drugih. In imela jo bom nekaj let, za hladne dneve. In bila sem, in sem še vedno, zelo, zelo vesela tega darila.

Primeren za darilo ob koncu leta. Vedno in vsako leto. :) 



(foto: internetni vir)



(foto: internetni vir)



(foto: internetni vir)



(foto: internetni vir)



(foto: internetni vir)



(foto: internetni vir)



(foto: internetni vir)


Ni komentarjev:

Objavite komentar