sobota, 9. februar 2013

Pustno krilo



PUSTNO KRILO - PAV


Uh. Pust. Otroci, vrtci, šole, kostumi. Sama nekako nikoli nisem povzela in prevzela tega rajanja zase in vase. Ne vem. Nekako ne razumem. Nikoli se nisem šemila v kostume in hodila na pustne zabave. Ko pa se je rodila Zala, je bilo nekako treba. 

Letos bo pa malce drugače. Ker sem kot mama našla nekaj, kar je bilo meni všeč in Zali tudi. Zjutraj sem videla na Ustvarjalna.si, fotke, filmčke, pogledala in mimogrede, ko sem šla kupit hrano za mačke (ja, spet celo omaro zalog), sem zavila še v Svet Metraže na Rudniku. Januar je, dopoldan je fino, ker ni veliko ljudi. Til je razmeroma poceni, vzela sem ga več kot tri metre, v raznih barvah, modrih, turkiznih, zelenih, zeleno-rumenih... In na nakup je 20% popusta, :) Zadaj naredim še nekaj pavjih peres iz filca in kostum bo čist lušten. Sila preprost. Tutu krilo na navadne žabe, najlonke, zgoraj kaj v modri, črni oziroma temni barvi, pa porisan obrazek. To bo to. 
In glede na to, da naša punči odrašča, ji ni več do nekih princesk in podobnih pocukranih oblekic (pa so ji bile pred leti zelo všeč). Torej to bo to, :)


Filmček, kako se naredi, res je enostavno, da bolj ne more bit. Pripravite se na vozljanje. Traja in traja... :P





Takole pa zgledajo pavja peresca:



Til...


Takole se zavozla na elastiko...




Filc...



Sestavimo pavja peresa...



Pa rumene žabe spodaj...


Takole zgleda od zadaj, na ritki...


Uredili sva nohtke, v cracking tehniki, :)


Poslikali sva obrazek...














3 komentarji:

  1. Krasno - vse, od izvedbe kostuma, do poslikave in kakovostnih fotografij!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vanja, najlepša hvala za komplimente, :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Lidka,če ti kateri kostum hodi viška od prejšnih let,ga z veseljem kupim,ker so edinstveni :-)

    OdgovoriIzbriši