sreda, 13. februar 2013

Lime Crime - Alchemy Palette




LIME CRIME - ALCHEMY PALETTE







Sem jo končno naročila in sem neizmerno vesela, da imamo distributerja za izdelke Lime Crime tudi pri nas. Seveda so to na ekipi http://www.licila.si/, paletke pa najdete tukaj: http://www.licila.si/trgovina/palete-sencil/1

Razneslo bi me od same sreče včeraj, ko sem jo dobila. Res lepo, pakirana v zlato kartonasto škatlico, da ne govorim, da je potem dizajn kovinske embalaže sijajen, seveda s samorogom in sploh... 

Kaj pa barve? V paletki? Tale Alchemy Palette je meni najbolj pisana na kožo, saj ima zeleno (Lucky Charm), pa petrolej modro (Divination), pa vijoličasto (Love Potion N9)... Te barve so moj top izbor kadarkoli. Zdraven sta še zlata (Spellbound) in bakrena (Incantation). Barve so krasne, lep izbor za kombiniranje, če ne gre, jih kombiniramo s kakimi drugimi paletkami od Lime Crime ali pa sploh z drugimi senčili. Barve so čudovite, resnično drugačne od vseh ostalih, predvsem pa močno, močno pigmentirane. Bakrena je sploh razred zase, meni sicer najmanj všeč, ker ne maram rjavkasto-rdečkastih tonov, ampak v kombinaciji z zeleno bi znala biti totalen "fierce", :) Resnično težko je najti med senčili lepe zelene odtenke. Težko dojamem zakaj, vse so zamolkle, sivkaste, rjavkaste. Kaj pa zelena - ZELENA. No, v tej paletki je. Zelena, čarobna, gozdnata, mahovnata, močvirska... Komaj čakam, da jo preizkusim. Vijoličasta v tej seriji se sveti na zeleno in ta ji doda pridih mističnosti in skrivnostnosti. In ravno zato, ker ni topla vijoličasta, se krasno kombinira z modro in zeleno. Čudovita je. Za senčenje notranjega kotička, lahko tudi pod obrvmi je zlata, ki se izredno lepo senči in zabriše v kožo. Z njo lahko tudi obrobimo rob senčke na zgornji veki brez težav. In potem, petrolejasot modra, ravno tako skrivnostna barva, ki se lepo nanaša in senči.

Z izborm barv sem več kot zadovoljna. S pigmentacijo in kvaliteto tudi. Pa pri Lime Crime ni kaj drugega za pričakovat... Naj poudarim še, da so Vegan&Cruelty Free.




Divination, Love Potion N9, Spellbound



Nanešeno na podlago...







Paletka...




Embalaža...


Današnji izgled...



































Ni komentarjev:

Objavite komentar