torek, 3. januar 2017


MOSCHINO - Cheap and Chic


(Fotografija: internetni vir)


Lansiran leta 1995. Se spomnite? 

Tole je. Zabavno. Parfum Popajeve Olive. Po njej je narejena steklenička parfuma. Zabaven mi je bil, ko je prišel ven. Steklenička takoj sporoča, za koga gre in kdo je glavni zabavni akter tukaj. Oliva. V rdeči, beli in črni barvi. Kar popolnoma pristaja vonju v njej. Igriva steklenička, kar naj bi pomenil tisto "Cheap" in "Chic" da gre za resno dišavo v vsebini. In bel ovratnik stekleničke je v obliki srca, če se ga gleda od zgoraj! Cheap and Chic ima kar nekaj variacij na trgu, so pa znamke Moschino, se pravi malo drugačne, morda malo težje za razumet in so malo bolj zahtevne. Tudi v sestavah parfumov so precej drzni. 

Jaz sem tole stekleničko videla v parfumeriji, ko sem bila še zelo mlada. Takoj mi je bila všeč. Ko sem preizkusila parfum, na testnem lističu ali koži roke, pa ne. Ne. 
Potem sem se naučila testirati vonje. Lepo počasi. Ker tisti močni in rezki vonji dokler se parfum ne posuši in ne umiri, še ne dajejo prave slike. In sem ga sušila, umirila, pa postane prav lep in zanimiv vonj. Drugačen. Malo vleče na kislo stran, česar jaz ne maram preveč, ker sem zapriseženec kremastih in pudrastih zaključkov. Ciklamo zaznam, ta mi ni prav pri srcu, z lilijami se ne ujamem, z vijolicami tudi ne. Čeprav, tudi kiselkaste presnesem, če so pravi in v redu. In če so to rože, ki delajo kiselkast pridih dovolj uravnotežene. Tale je. Tegale sem se naučila razumet, naučila sem se ga cenit skozi dolge ure, ko je z mano. Pa tudi precej močan, zato spet, previdno pri odmerjanju. 

Glavni parfumski akordi so: cveten, citrusen, lesen, pudrast, mošusast, svež.

Parfumsko piramido sestavljajo z zgornjih notah bergamotka, petitgrain (olje grenkega pomarančevca), yuzu, brazilski palisander. V srednjih, srčnih notah najdemo ciklamo, vrtnico, vodno lilijo, potoniko, vijolico in jasmin. V Spodnjih, baznih notah pa je mošus, vanilija, tonka semena, orhideja, sandalovina, vetiver, iris, ambra. 

Ljudje najbolj zaznajo mošus, ciklamo in yuzu...

Obstojnost je srednja do dolga, sijaža pa srednja. Vonj je unikaten, ni temu podobnega ali enakega. Poseben, zelo. Še vedno dovolj temačen, da je tudi nekako čudaški. Sprva je oster in medicinski, potem se spremeni v ležeč svež in čist cvetni, mošusno - lesen prijeten vonj, kar ga dela nekoliko moškega. In ja, lahko bi se uporabljal tudi na moškem. Je klasičen in prefinjen, mladosten in odrasel obenem. Prisrčen. Drzen. Močan. Domiselen. Spreminjajoč, zelo. Od citrusnih not, rož, do mošusa in lesnih not. Zanimiv. 

Definitivno ni parfum za kupit na slepo. Dajte mu priložnost. Glede na to, da se je obdržal vsa ta leta in se še vedno dobro prodaja. Lažje se ga prenaša pozimi, čeprav se ga lahko uporablja čez celo leto. 


(Fotografija: internetni vir)


 (Fotografija: internetni vir)


(Fotografija: internetni vir)


 (Fotografija: internetni vir)


 (Fotografija: internetni vir)


(Fotografija: internetni vir)

Ni komentarjev:

Objavite komentar