nedelja, 20. julij 2014



NEKAJ NOVEGA IN SVEŽEGA (v okusih)...

Resnično rada hodim po trgovinah. Gledam sistem, postavitve, organizacijo. Plus. Izdelke. Ma da bi bila dobra za kako podjetje, da prešnofarim vse, kar se dogaja. Če bodo novi izdelki na tržišču, če me bo vsaj malo zanimalo, bom kupila, da preizkusim okus, teksturo, barvo, embalažo. Ja. In moja hči ni nič drugačna. Skupaj kupujeva pijače in "testirava", nove okuse čokolad, posebne izdaje in podobno. 

No. Pistacijev jogurt ni nobena strašna noviteta. Za tega niti ne vem, koliko časa je v ponudbi. Se mi je zdelo fajn. Probat. Mandlji in pistacija. In to od Dukata. V lepi grško ozaljšani embalaži. In še presneto dober in kremast je. Vredno nakupa za vse nas, ki imamo radi "nutty" flavours. Naslednjič pogledam, kaj se pri Dukatu še dobi iz te grške kolekcije... Yum...

Pa v košarico je romal sladoled Pinacolada kar znamke najboljšega soseda. Malce voden. Sicer pa dober. Zelo dober okus. Im in love. Škoda, ker imajo sosedovi skrinje odprtega tipa, nastavljene na way too much prenizko temperaturo in pri njih ne kupujem sladoledov. Tegale sem izjemoma zaradi okusa, do doma imam 2 min, pa sem prinesla tekočega (ker je tak bil že iz njihove skrinje). Da je to oproečno zaradi mikroorganizmov in vsega, sploh ne bom zgubljala besed. In da ne bom samo kritična. Imajo tudi pistacijev okus. Naslednji nakup. :)










Ni komentarjev:

Objavite komentar