sreda, 8. junij 2011

Testenine s kozicami in parmezanom

TESTENINE S KOZICAMI IN PARMEZANOM

Uh. Kaj naredt, ko res ni nobenega časa za kuhat? No, sem našla repke kozic v zamrzovalniku in glede na to, da ga zdaj zasedam z gorami sladoleda, mečem vse nepotrebnpo ven. Predvsem pa sem se zaobljubila, da dam vse, ampak vse, kar je ždelo notri ven in da vanj ne sparvljam ostankov hrane. Sploh ne. Nobenih. Tako ali tako veliiiko kuham in to niti ni potrebno. Pravzaprav se mi ni težko zmisliti kosila, ki je pripravljeno v 15 minutah recimo. 

 

Šlo je takole, Repke sem odmrznila, jih na hitro popekla na žlici olja, dodala dva stroka drobno narezanega česna, parmezan, zalila s sladko smetano. Vmes, ko se je cmarila omaka, so se skuhale testenine. Premešala sem vse skupaj in voila...

 

Dsc_0204

 

Dsc_0210

 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar