petek, 6. januar 2012

Banoffee pie

BANOFEE PIE

No, za tole pito me je navdušila tale lisička, Tina Cipot Mal. Potem sem pa oprezala za kondenziranim mlekom... Hm. Našla sem ga v tajski trgovini v Celovcu, imajo ga baje tudi v neki ekotični trgovini v Murgle centru. Saj veste, ko konzervo lepo pregrevaš na plinu, zaprto, da nastane toffe? Dobi se pa karamela že za kupit. Recept od Tine je tukaj: http://spranjca.blog.siol.net/2009/05/28/banoffe-pie/

Jaz sem delala za božično večerjo tole, bilo pa je za dva, tako da sem vse količine prepolovila. 

 

Dsc_0015-3

 

250 dag masla ali margarine

360 dag bele moke

10 dag sladkorja

1 jajce

1 pecilni

ščep soli

 

2 banani

1 žličko limoninega soka

 

1 pločevinko karamelnega toffeja (dobi se v kaki trgovini, baje v Murgle centru)

 

200 - 250 ml sladke smetane

sladkor po okusu

 

 

Maslo mora biti sobne temperature, najbolje, da ga pustimo čez noč zunaj. Vse sestavine zmešamo v testo, ga nadevamo v obod za torto, in pečemo na 180*c kake pol ure, samo, da porjavi. Ohladimo. Banani narežemo na rezine in jih pokapamo z limoninim sokom.

Konzervo karamelnega toffeja dobro premešamo, da ni grudic, lahko tudi malo pogrejemo v mikrovalovni pečici, in premešamo, da dobimo gladko maso. 

Sladko smetano stepemo s sladkorjem, da dobi trdno konsistenco.

Na ohlajeno testo damo rezine banan, čeznje prelijemo toffee karamelo, čez karamelo pa nadevamo smetano. Postavimo na hladno vsaj za nekaj ur.

 

Karamela... Toffee...

Dsc_0085

Banane...

Dsc_0089

Narežemo, pokapamo z limoninim sokom...

Dsc_0090

Karamelo dobro premešamo...

Dsc_0095

Naredimo testo...

Dsc_0114-1

Razporedimo po obodu in po robu...

Dsc_0072

Gor damo bananine koščke...

Dsc_0094

Čez pa toffee... Čez še smetano, pa ze nekaj ur na hladno, v hladilnik...

Dsc_0099

Narezan kos, :  )

Dsc_0010-3

 

Dsc_0011-2

 

Dsc_0008-1

 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar