četrtek, 12. april 2012

Mango - banana smuti/smoothie

MANGO - BANANA SMUTI/SMOOTHIE 1 oseba

 

Za vse nas, ki nam gre sadje težko dol. Smutiji so pa dobri, :  )

 

Dsc_00554

 

1 manjša banana

nekaj razin zelo zrelega manga

1,5 dl svežega pomarančnega soka (če mal goljufamo, kupimo v trgovini sveže stisnjenega, drži nekaj časa v hladilniku)

 

Zmiksamo vse skupaj. Če želimo bolj tekoč smoothie, dodamo več pomarančnega soka. Postrežemo takoj. 

*** Pomarančni sok lahko nadomestimo z mlekom, sojinim ali riževim mlekom, ali pa jogurtom.

Banana in mango...

Dsc_00482

Damo v blender...

Dsc_00523

Dolijemo sok, zmiksamo...

Dsc_00532

... in postrežemo...

Dsc_00554

 

Dsc_00565

 

Dsc_00572

 

3 komentarji:

  1. Super izgleda, prav gotovo je tudi odlično. Moj blender že prihaja, Lidka, potem pa pridno v nabavo sadja. Kaj pa zelenjavo (recimo korenje, razna zelišča), kako je s tem, če bi želela dodajat oz. kombinirat?

    OdgovoriIzbriši
  2. O, super. Jaz sem full zadovoljna s temle blenderjem, res. Majhen, enostaven, res. Pohvalno. Za zelenjavne smoothije delaš tako. Banano, pa kar veliko vode, pa recimo peteršilj. Al pa motovilec, regrat, koprive, solato. Banano daš za osnovo, da je vsaj okus in je sladko, pol pa mal zelenja not. Lahko kombiniraš. Ampak ne dat banane, pa korenja, pa še peteršilj. Ne bo dobro. Pa narediš ga redkejšega kot te sadne, res, gostota gostega soka, : )

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, Lidka, zelo si mi pomagala s tvojimi nasveti. Bom poročala o mojih poizkusih in rezultatih.
    Lep dan, Lyu

    OdgovoriIzbriši