ponedeljek, 23. maj 2011

Kosila čist na hitro

KOSILA ČIST NA HITRO

 

Ker se je res res mudilo danes. Zgolj ideja. Šparglje se blanšira v vodi, potem se jih popeče na žlici olja, malo se jih popopra, odstavi na krožnik. Na olju naprej ocvremo jajce, najprej na eni strani, jaz ga potem še obrnem. Preložimo na šparglje in posujemo s parmezanom. Zelooo hitro.

 

Dsc_00097

 

Dsc_00053

 

Dsc_00113

Zelenjavna juha. Zdajle sem jo naredila že drugič. Pa se mi ni dalo fotkat, pa slike gor popat, ker RES, to vzame ene dve uri časa. Potem se bo pa spet kakšna bejba našla, ki bo zabrundala, da to ni nič posebnega. Seveda ni. Ampak komu, ki ne zna ravno kuhat, morda prav pride. Komu, ki zna kuhat, pa morda pride prav ideja. In morda celo drugačen način.

Skratka. Na dveh žlicah olja sem popražila čebulo, por, stroke česna in narezan korenček. Dodala sem dve žlici moke, popražila na rjavo, zalila s petimi žlicami paradižnikove mezge, dala zamrznjen grah, zalila z vodo. Dodala sol, začimbe (majaron, baziliko, lovojev list, muškatni orešček), dala na koščke narezan krompir in pustila, da se kuha ene deset minut. Potem sem dodala še na koščke narezano cvetačo in brokoli in kuhala, da se vse zmehča do konca. Krasna, poletna zelenjavna juhica. Čisto brez mesa imam jaz najraje, če pa kdo želi, da z lahkoto lahko doda. (piščančke, klobase, mesne korglice)... Jaz dam noter v svoj krožnik še žlico kisa... In rada imam razmeroma gosto, da se lepo zajeme z žlico, ne maram opranih vodenih juh in obar. Sicer pa kakor komu paše. Ampak moj hani reče, da je to najboljša juha ever. In da to najboljše naredim. No, ne vem, če res...

 

Dsc_00305

 

Dsc_00372

 

Po kosilu pa grozdje, jagode, domač sladoled... MmmmMmmm...

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar