torek, 1. marec 2011

Barry M kozmetika

Spet vprašanje, zakaj? Pred parimi leti sem šla v London in na Oxford streetu v Top Shop trgovini, ki je BTW huge!, našla Barry M kozmetiko. Nisem mogla verjeti, ko sem videla barvo, sem kar sapo zadržala. Praktično od bele, pa tja do črne, zastopani vsi barvni odtenki in to v intenzivnih barvah. Imajo celo živo rdečo, rumeno, roza, živo zeleno, kar morda res ni za vsak dan, za kak teatralen make up sestavit, za kak stage ali art make up, je pa več kot dobrodošlo. Jaz takoj vidim multi uporabnost takšnih barv. In bleščijo se. In so v prahu. Sami plusi. Takoj razložim zakaj.

Senčila v prahu se dosti lepše in lažje nanašajo na čopiče in veliko lažje se potem zasenči in omili njihove prehode. S čopiči se nejbolj enostavno nanese senčila na oči, sama gobico uporabljam zgolj za nanašanje resnično temnih barv ob rob trepalnic, da se res dobro primejo. Seveda, na ustrezno podlago, ki se jo prej nanese na veke in ki zadržijo prah senčila, da se dobesedno prime gor in da drži osem, devet, deset, dvanajst ur. Preizkušeno. Sama imam tudi raje, da je senčilo bleščeče, da se naredi "shimmering" na veki, kot pa da je mat izgled. Pač stvar okusa, ampak "shimmering" da malo drugačne globine, pa ni moteč, če je kak drug predel kože vlažen, celo bleščeč (ker po osmih urah smo težko perfektno naličene, sploh, če je zunaj peklenska vročina, me pa nimamo kam skočit nos napudrat, hi hi). Z intenzivnimi barvami je pa tako, sama jih imam zelo rada in sem navdušena, vendar jih vedno umirim a temnejšimi ali celo zelo temnimi barvami v kutu in na zunanjih koncih zgornje veke. Sama sem odkrila, da se senčilo v prahu porabi praktično do konca, čeprav je Barry M praktično neverending, medtem ko se tista stisnjena, v raznih škatlicah kmalu nehajo prijemati na čopič, gobico, razlomijo se rada, potem jih ne moreš več nosit s seboj in še in še. Seveda imam tudi jaz kakšen tak izdelek, ne gre, da bi bila imuna nanje. :  )

Sama pazim na sezonski mejkap, tako da je jeseni in pozimi temnejši, dosti težji in se mi povleče v pomlad, ko pa je sončna svetloba tam v sredini pomladi močnejša, pa zamenjam v svetlejše barve, ki jih osenčim s črnim tušem in obilo črne maskare. Kar je dosti lažje za vzdrževanje v vročini.

V moji zbirki sedaj je še: Silvery Black, Mushroom, Old Gold in Khaki, Biege, Oyster Grey, Purple, Petrol Black, Charcoal, Lavendel in Aqua Gold, nad tema slednjima sem dobesedno očarana. Krasni barvi.

 

Lavendel in Aqua Gold, trenutno najbolj zastopana na meni v tem času. Kombiniram ju s Silvery Black in Charcoal, vedno.

 

Moj ultimate jesensko - zimski izbor, s temi se kombinirajo svetlejše in močnejše barve. Chocolate, Khaki, Petrol Black, Charcoal.

 

Poletna izbira, Biege, Pink Gold.

 

Dva nevtralna, ki se ju da kombinirati na vse možne načine, Mushroom, ta je sploh univerzalen za vse in vse letne čase skoraj, in pa Oyster Grey.

 

Zato sem se pred časom odločila, da bi Barry M kozmetiko prodajala tudi v svoji trgovini Zalida v sodelovanju z licila.si. Samo zato, ker so senčila resnično one of the best on market. Ker so barve fantastične, velika izbira, dostopne cene. Skupaj s laki za nohte Barry M mi tvorijo "perfect match" v kozmetiki, <3

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar