torek, 1. marec 2011

Todays lunch ali kako porabiti ostanke polente za kruh, spaetzli, brokolijeva juha...

Sem v navalu kuhanja. Neko obdobje, pa saj vsi veste, da to izredno rada počnem. 

 

Ker je od včeraj ostala polenta, ki jo delam iz koruzne moke, ne iz instant vrečke, sem se domislila, da bi danes iz tega naredila koruzni kruh. Krasna ideja, da gre zdraven brokolijeve juhe. :  ) Waaa, terna. 

 

KORUZNI KRUH

 

500 g bele moke

250 g kuhane polente

3 žlice olivnega olja

sol

3 dkg kvasa

žlička sladkorja

mlačna voda

 

Kvas, žličko sladkoraj in vodo zmešamo in pustimo, da malce vzhaja. Potem zlijemo na moko, dodamo polento, sol, olivno olje in toliko mlačne vode, da dobimo gnetljivo testo za kruh. Dvakrat vzhajamo. Spečemo v hlebcu, hlebčkih, poljubno v pečici na 200*c, dokler ne porjavi, kar pomeni, da je pečeno. (jaz nikoli ne vem, koliko je potrebno).

 

 

 

 

BROKOLIJEVA KREMNA JUHA S KROMPIJEM IN KISLO SMETANO

 

250 g brokolija

3 manjši krompirji

sol

voda

3 žlice kisle smetane

 

Brokoli in krompir skuhamo skupaj, solimo. Ko je kuhan krompir, odstavimo z ognja. Juho spririramo s paličnim mešalnikom, dodamo kislo smetno, premešamo in postrežemo s kruhom, lahko tudi kot samostojen obrok.

 

 

V vijolčni skledici...

 

SPAETZLE, jajčni vlivanci. S HRUSTLJAVO PEČENO ČEBULO.

Okej, tole sem delala prvič, TW pripomoček imam v omari že več kot leto, nikoli ni prišel na vrsto. Kaj naj rečem, tole je mene pustilo čisto ravnodušno. Močnato, oprano, brez okusa, dodelala bi s sirom ali čim podobnim. Uh, se spomnim mlečnega močnika, me kar strese... Je bilo za pojest, mojemu haniju je bilo bolj všeč, kot meni...

Gre pa takole:

2 jajci

pol deci mleka

toliko moke, da se dobi gosto maso

Vse skupaj zmešamo in pustimo počivat. Spaetzle z nastavkom vlivamo v vrel krop. Ko plavajo na vrhu, jih odcedimo in postrežemo.

 

Jajca, mleko, moka...

 

Zmešamo z metlico...

 

TW pripravek za spaetzle... :  )

 

Kuhamo... par minut...

 

Odcedimo...

 

Čebulo lepo popečemo na olju. Damo ga toliko, da noter lepo plava. Poberemo, ko je rjava, jaz sem malo pozabila, pa je malček temnejša, še vedno je bila v redu, če jo zažgemo preveč, je grenka. :  (  Imam pa rada crisp onion, to pomeni, da je sila nezdrava, rjava, ampak, what a hell, brez tega meni ni živeti... :  ) Priloga je bilo dušeno kislo zelje, tega pa znamo vsi naredit, ha?

 

Na pladnju...

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar