torek, 1. marec 2011

Sojine kroglice s korenjem

Uh, its been busy lately... Torej, danes je petek, zadnji dan sem delala v Domžalah. Se veselim? Seveda. Končno bom vsaj na toplem, vse bo bolj calm, morda celo več časa za druge stvari. Naslednji teden še oddajava omare, sem jih kar oddala, nove za simbolično ceno. Če ti nekdo reče, da hoče prostor prazen, ni druge, da narediš to, sama jih nimava pod milim bogom dati kam.

Torej, imete se lepo, vsi sosedje, prijateljice noči... Žal mi je za tiste takulske ljudi, ki so bili tam, ko smo čvekali in si postali sčasoma blizu. Ampak, thats life: Have a nice time, i have to go... :  ) Wish you all the best.

Nekaj bo treba skuhat za jutri. Rino si je zaželel sojine kroglice. Seveda, jaz delam vse po navdihu, dvakrat niso enake, ker se ne spomnim, kaj sem dajala prejšnjič noter. Domišljije v kuhanju mi ne manjka, zato to sploh ni problem. Sva se odločila, da ne bova jedla več mesa, vsaj nekaj časa. Saj veste, zakisanost organizma, bla, bla... Je treba narediti malo čiščenja. Predvsem pa jaz nekako pazim na ločevanje, če ga že malo piham, ga s takšnimi stvarmi, da ni škode prav velike...

SOJINE KROGLICE S KORENJEM

1 zavitek in pol sojinega mesa v koščkih

1 naribana korenja

por

čebula

česen

2 jajci

ovseni kosmiči

*pekoč čili

mešanica arabskih začimb

bazilika

kurkuma

neka druga mešanica arabskih začimb

ingver

sol

 

Sojina koščke namočimo, dodamo ribano korenje, prepraženo čebulo, česen, začimbe, jajci in ovsene kosmiče. Premešamo, najboljše da z roko, da dobimo maso s katero lahko oblikujemo kroglice. Popečemo na olju v ponvi. Poleg se postreže kaka omaka, pa solata. Evo, diet cooking. Tisti, ki ne jese dietno pa lahko krompir v solati, praženega, pečenega, z omakco... 

Zribamo korenje...

Namočeni sojini koščki...

 

Por...

 

 

 

TW sekljalnik za čebulo, to meni hani dela...

 

 

Naseljamo...

 

Popražimo...

 

Arabske začimbe, ker sem vse iz Tunizije porabila, iz Dunaja pa tudi... So bio, drage kot žafran, v E.Leclerc...

 

Dodamo jajca...

 

Ovseni kosmiči... v TW posodi, itak, :  )

 

Dobimo takole maso...

 

 

Oblikujemo kroglice in jih popečemo v ponvi na olju...

 

 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar