torek, 1. marec 2011

Raw, surove praline po moje

Okoli novega leta sem delala čisto podobne praline. V dveh plasteh pa...

Skratka, sem ugotovila, da gre tole lažje in celo boljše je, če se naredi korglice, ki se jih potopi v čokoladni obliv... Zelo preprosto, brez kuhanja, naravno, mislim, sladkarija da padeš dol. Love it. Segrevam pa čokoladni obliv, ker se mi na da cmarit na 40*c, če bi bile čisto ornk raw, bi tudi to in sem že naredila tudi tak obliv. Najhitreje je, da se stopi čokolado in se kroglice oblije noter. Lahko jih sicer povaljamo v kokosovi moki, vendar jih je potrebno prej pojest, ker se izsušijo, čokoladna plast jih pa lepo zaščiti.

 

PRALINE IZ INDIJSKIH OREŠČKOV; raw

 

300 g mletih indijskih oreščkov

125 ml agavinega sirupa (kupi sem v DM)

4 žlice kokosove moke

 

Vse skupaj dobro zmešamo v kompaktno maso, ki mora biti precej suha. Z mokrimi rokami oblikujemo kroglice. Vsako posebej povaljamo v čokoladnem oblivu in jih odcedimo na rešetki, če smo spretne, lahko tudi na peki papirju, samo, da ne teče čokolada vsenaokrog kroglice.

 

Za obliv:

1 temna čokolada

 

Jaz sem naredila iz kokosove maščobe, kakava v prahu, sladkorja, pa se sladkor ni lepo stopil, torej, nevermind that... :  )

 

 

Zmeljemo indijske oreščke...

Dodamo agavin sirpu, (DM ima tole)

Agavin sirup na oreščkih...

... Dodamo kokosovo moko...

Masa mora biti na koncu takole kompaktna...

Z mokrimi rokami oblikujemo kroglice...

Jih povaljamo v čokoladnem oblivu in damo na peki papir, da se strdi...

Takole zgledajo...

Pure art, za pomit...

Ni komentarjev:

Objavite komentar