četrtek, 17. marec 2011

Sprehod po kopalnici

No, sem danes pofotkala malo dišav, pa tuš gelov, pa... Hi, hi...

 

SPREHOD PO KOPALNICI...

Saj imamo vse rade kake dišeče tuš gele. No, tole jaz uporablja, na on and off, včeraj sem kupila, pa bo Zala izbirala, katerega hoče. So pa kar luštno dišeči, jaz ne maram nekih Fa pa Nivea, pa... Hočem da diši. Tukaj pri nas sicer malo slabše, ampak če kupite kje ameriškega, pa po tuširanju RES dišiš, in je potem smiselno tudi parfumček tak kupit, ali pa vsaj une splashing vodice, ne? Hi, hi...

Kupljeno v Mullerju.

Dsc_00311

Kupljeno v Mullerju.

Dsc_00323

Kupljeno v Mullerju.

Dsc_00423

Najboljši ever ever vonj, kumara in melona. Kupljeno v ZDA, ne vem, a sploh je kaj ponudbe po Evropi od Bath&Body Works, morda se da kje naročit. Tudi mleko za telo je, pa parfum...

Dsc_00362

Tole je pa z vonjem temnega grozdja, definitvno tudi eden mojih najljubših vonjev. DM prodajalne.

Dsc_00382

Če ne nosite mejkapa za vikende, se lepo obraz osveži s takole vodico. Krasno. Loccitne prodajalne.

Dsc_00523

Za vse tiste, ki se potite, veliko, zelo veliko, pa tole. Po mojih izkušnjah je Vichy najboljša izbira, nič ga ne doseže. Vem, ima une aluminijeve zadeve noter, kaj naj, pomaga pa, medtem, ko drugi, bio, pa eko pa vse soli in kristali pač ne. 

Dsc_00512

Na lase si jaz dajem tole, v velikih količinah, ker imam pač zelo dolge. Sicer spet na on and off, ampak so čisto v redu produkti. DM prodajalne.

Dsc_00411

Po britju nog pa lepo mandljevo olje čez, še na mokre noge, potem pa obrisat z brisačo. Nikoli ne bojo suhe. Zelo poceni trik. Drogerije, DM in Tuš vem, da imajo tole...

 

Dsc_00391
Body Shop krema za telo. Definitivno ena najboljših. Svojo psoriazo vsak dan mažem s temle. Že skoraj dekado bo od tega, kar sem začela uporabljati te kreme. Dobi se v Celovcu, Gradcu, skratka, čez mejo. In jaz si jih vzamem na zalogo, vsaj ene dve sta pri meni doma, vedno. 

Dsc_00432

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar