torek, 1. marec 2011

Čokoladna srca z lešniki, Zlata knjiga, Čokolada, založba Meander..., pa česnov kruh, nepopolne fotke

Včeraj sem do pol petih zjutraj kvačkala. Noro. Se moram potrudit, da vse naredim. Zato sem bila danes malo raztresena, ko sem fotakala, malo menjka, malo ni... Ah, ja. Glede na to, da smo na jedilniku imeli že vse od mojega Valentinovega menija, pa še kaj zdraven, sam zjutraj spekla piškotke, tko luštno, za naju...

 

Čokoladna srca z lešniki, iz knjige: Zlata knjiga, Čokolada...

 

 

 

Zmešamo maso za piškoteke...

:  )

Takole lepo rjava je, mmmm

Že po masi sem videla, da bojo uau dobri...

Razvaljamo, izrežemo...

Damo na pladenj...

Jaz sem jih mazala z vodo, ne z beljakom, (pravzaprav vse mažem z vodo, kruh tudi, ko ga posipam in se vse lepo prime. Ne vidim razloga, da bi uporabila beljak).

Nekje se je zgubila fotka, kako sem jih posula, kar na pladnju, če kaj pade zdraven, nič hudega, imamo roasted nuts, bomo že uporabili za kako drugo sladico...

Pečeni...

:  )

 

Česnov kruh

Nastavit kvas, a niso lepe barve na fotografiji? Just love that... 

Česen in čili nasekljamo na koščke...

Takole..., aja, rezalnik je od TW, :  )

Zamesimo v testo... In spečemo... 

In ni fotke od pečenega, :  (

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar