sreda, 2. marec 2011

Krompirjeva solata z dijonsko gorčico, pa pečeni rakci

Tole pa meni hodi po glavi že ene dva dni. Bolj kot sem razmišljala, bolj mi je bilo všeč in bolj sem si želela po te rakce. Aja, da povem še to, sem jih naredila zaradi Vicky, ker jih je ona velikokrat delala, jaz pa zdaj žalujem, ker je ni več. In se velikokrat spomnim nanjo. In sem jih nabodla na palčko tako, kot jih je ona. Sem pa danes govorila z njo, vse je v redu, :  )

 

 

KROMPIRJEVA SOLATA Z DIJONSKO GORČICO

 

Zakaj vedno klasično, če pa ni treba. In spremembe so sila zabavne, ne? (pozor, dijonska gorčica je rahlo pekoča).

 

Kropmir, kuhan

olivno olje

sol

kis, (lahko tudi čilijev)

2 - 3 velike želice dijonske gorčice

 

Kuhan krompir, (v olupku in potem olupljen), narežemo na kolobarje, dodamo olivno olje, sol in kis in premešamo. Nato dodamo dijonsko gorčico in premešamo znova. Idealna solata za ribe, morske sadeže, če so pečeni natur, vso meso z žara, lahko tudi pečen tofu ali pa zelenjavo zdraven...

Krompir olupimo, narežemo, damo olivno olje, sol, kis... Premešamo...

Dsc_01701

Dijonska gorčica...

Dsc_01732

Damo jo na krompir...

Dsc_01752

Takole zgleda...

Dsc_01823

 

 

POPEČENI RAKCI/PRAWNS


Rakci, kupi se že kuhane


Tole se samo popeče, v ponvi, žar ponvi, vseeno... Pa nabodemo jih na nabodala, če želimo.

Rakci...

Dsc_01481

 

Dsc_01491

Nabodemo na nabodala...

Dsc_01503

Popečemo v ponvi na malce olja...

Dsc_01691

Takole zgledajo pečeni...

Dsc_01901

Pa skupaj s solato...

Dsc_01793

:  )

Dsc_01782

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar