torek, 1. marec 2011

Grahovi polpeti s feta sirom

Nekako se vedno orientiram, kaj je treba še porabit. Na misel so mi prišle grahove polpete, sila enostavno za naredit, so pa zelooo dobre, nakjub tistim, ki ne marate zelenjave ali imate predsodek pred čim zelenim na krožniku. Sem pred leti delala polpete po navdihu Katarine H. alias Katke Lopatke, tudi tokrat izhajam iz ideje.

 

GRAHOVI POLPETI S FETA SIROM

  • zamrznjen grah, kake pol kilce,

  • 1/2 čebule,

  • 2 stroka česna,

  • peteršilj,

  • muškatni orešček,

  • poper,

  • sol,

  • pol zavitka feta sira,

  • jajce,

  • drobtine,

  • *žlica kus kusa.

     

Grah skuhamo, odcedimo ohladimo in pretlačimo s tlačilko za krompir. Na olju prepražimo narezano čebulo in česen, zlatorumeno. (tole je nujno, da dobijo polpetki okus in to dober, zelo dober). Dodamo h grahu. Dodamo še nakockan feta sir, jajce, poper, sol, muškatni orešček, peteršilj, jajce drobtine in *kus kus. Jaz sem ga dala, ker se mi je v eni posodici valjala žlica le tega... Postreženo s krompirjevo solato.

 

V vodo damo grah...

Kuhamo...

Medtem narežemo čebulo in česen, ju na olju zarumenimo...

 

Grah odcedimo, ohladimo...

Pretlačimo...

Dodamo prepraženo čebulo in česen, feta sir, začimbe...

Jajce, nato drobtine, da maso zgostimo...

Popečemo na olju...

Voila, tukaj so.

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar