sobota, 5. marec 2011

Včerajšnji izlet in nekaj nakupov...

CELOVEC/KLAGENFURT, Osterriech

 

Sva šibala gor, čez Ljublelj včeraj, po pošiljko torbic, ampak ne bom danes razlagala o tem, zakaj hodiva iskat v drugo državo. In ja, sva si vzela čas in šibala v Matro, čisto na hitro, brez večjega šopinga. In da povem, zakaj sem dobesedno nora na trgovino up there. Ker imajo vse lepo zloženo, ker je sadje sveže, ni gnilo, uvelo. Ker dobiš skoraj vse, kar ti srce poželi. V vseh letnih časih. 

No, včeraj sem videla sveže fige, pa pitayo, karambolo, topinambur, tamarindo, (nisem še nikoli videla sveže, uporablja se jo za indijsko hrano), črn krompir, kar veliko izbiro svežih pakiranih zelišč, (vzamem, če delam pehtranovo potico), rdeče banane, sveži bananini listi za peko in še in še. Evo, tole na hitro iz glave. Aja, plato jagod stane gro 2.49 €, ja, cel plato. Da potem ne govorim o ponudbi kvalitenih nožev, posodja, servirnega posodja, pa pripomočkov za peko. Torej, kila marcipana gor stane 6.99 €, kila nougat mase 14 €, kila pinjol pa mislim da 29 €. Ker pri nas jih kupuješ, kot da bi bile zlate... Toliko spet na hitro iz glave o cenah... In če Lidka dobi nasmeh do ušes je, ko najde sveže čilije. :  ) Love them. 

Zakaj pri nas ni ponudbe ne vem, morda tudi kupne moči ni. Vem pa, da jaz NE kupim obtolčenih in gnilih jagod, kot jih ponavadi ponujajo, pa niti ne za tako nizko ceno, če dam primer. Zato verjetno ostaja, potem se ne proda, potem ne naročajo... In zato tako rada hodim gor. Ker je RAJ, HEAVEN za ljudi, ki radi kuhamo. Mi je bilo žal, da nisem vzela fotoaparata, bi kaj pofotkala, če bi se dalo... Samo si potem kot Gumpy, ki slika sadje in zelenjavo, iz Slovenije... 

Naslednjič grem h kitajcu, tam je šele žur, začimbe, sveže in pakirane, ni da ni...

Kar pa je mene zadnje čase navdušilo so aromatizirani kisi. Ja, ne olja, temveč kisi. Se mi zdi bolj uporabno, celo veliko bolj, kot olja. In še dobri so. Včeraj sem vzela kar celo paleto, ki jo imajo. Vem, sem enkrat že govorila o tem. Aja, cena je 2.5 € za steklenico.

 

Moji čiliji, awwww, :  )

Dsc_0096

Moram probat, nisem še nikoli, šiše, da se lahko da v sendvič...

Dsc_0097

Moram probat in naredit sušije...

Dsc_0121

Preizkušen, jaz in Zala sva taki fenici, da... 

Dsc_0115

S šerijem...

Dsc_0112

Z bezgom...

Dsc_0116

Z malino...

Dsc_0117

S kutinami in hruškami...

Dsc_0118

Bel balzamični, se mi zdi super, ker temen hitro naredi hrano, da zgleda kot... ne bom niti izgovorila...

Dsc_01261

Tegale imam doma, dober, peče pa nič, :  )

Dsc_01272

Tester, :  )

Dsc_01321

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar