torek, 1. marec 2011

Izdelki, ki so naredili vtis ali ideje za darilo - ženske

Vedno se tik pred prazniki ali rojstnimi dnevi za ženske pojavi dilema, kaj, pa kaj hudiča komu poklonit. Sama izbiram med različnimi izdelki, najraje handmade izdelki, če se le da in ne samo pri nas, tudi v tujini kupujem razne art in craft kose. Letos bi izpostavila kose, ki sem jih sama v živo in real life preizkusila, torej mi niso zgolj lepi iz fotk, pač pa so narejeni kvalitetno in visoko dosegajo svoj namen. Uporabljam jih tudi sama. Morda bo kakemu muškemu lažja odločitev, ali pa kaki ženski lažji namig, kaj bi rada imela. :  )  Hi, hi.

 

Definitivno izpostavim ročno izdelane toaletke PopiKoki produkcije. Vsak od njih je drugačna, vsaka od njih je posebna. Izdelane so precizno, z lepimi natančnimi šivi, vsaka ima podlogo, (je pravo presenečenje, ko odpreš torbico in vidiš, kakšna barva se skriva znotraj), ročno prišite gumbke, prav tako z ujemajočo nitjo. Skratka, dodelano do zadnje podrobnosti. Toaletke in drobižnice, v katere se popravi tudi mobilni telefon, obenem pa se spravi drobižnico tudi v toaletko brez kakršnegakoli problema.

 

 

 

 

Ker grozno rada nosim rute in šale se mi zdijo krasna ideja rute od NI Never Identical. Potiskane v sitotisk tehniki, različne vrste blaga, z različnimi vzorci in različnimi oblikami potiskov. Igra barv, oblik, vzorcev. Rute so izdelane z izredno natančnostjo, obrobni trakovi in zaključki so dobesedno perfektno zašiti. In cofke imajo na koncih. Če jo podarimo v lepi, lični škatli, je prav bogato in posebno darilo.

 

 

Nikoli se nisem uspela dokopat do takšnele, še vedno jo hodim gledat, zaradi barvne kombinacije mi je grooozno všeč:

 

 

Seveda ne morem mimo tega, da so mi torbice Laurel Burch TM grozno všeč. Zaradi divjih, močnih barv, motivov mačk in drugih živali, pik, spiral, kančka zlate barve... Ker nosim torbico že več kot dve leti z motivom Indigo Cats in resnično vanjo spravim marsikaj, še kakšne stvari od Zale ali pa zanjo. Zadovoljna sem z izdelavo, da imajo vse torbice trpežno trše dno, ki je lepo všito, da so znotraj plastificirane, kar torbico zaščiti pred vlago ali pa če nas nepripravljene ujame kaka poletna nevihta, da imajo močne, dobro všite naramnice in zadrgo, ki je skoraj nujna, ko želimo torbico varno zapreti, pa četudi zato, da se vsebina ne strese po avtomobilu ali kje drugje. Vse dizajnerske torbice Laurel Burch TM so narejene iz ročno tkanega bombažnega platna, ki je prav tako ročno potiskan, zato znajo včasih barve in odtenki rahlo varirati. Niso tudi delane masovno in za masovno prodajo. Torbice in ostali izdelki so narejeni izključno po motivih slik slikarke Laurel Burch.

Z Indigo Cats motivi se mi je zgodilo, da so me ženske ustavljale, kje da sem dobila tako lepo in čudovito torbico. Komplimenti so se vrstili. Enako se je dogajalo, ko sva odprla trgovino v Domžalah, zato sva se odločila, da jih uvoziva in tudi sama prodajava. In odziv žensk je bil nepričakovan in prav veseli me, ko kupujejo torbice za rojstne dneve ali razna druga darila. Krasno.

 

 

 

 

 

Posebej me pritegnejo broške, zato bom izpostavila Laninko, Nino Hočevar ki dela zelo pesebne, ročno poslikane obrazke malih pupik. Prikupne, da bolj ne morejo biti, s prelepimi očmi in nagajivim žarom v njih. Male Laninke lepšajo dneve, zapete na plaščih in bluzah, dopolnimo jih lahko z ostalim nakitom, biserno ogrlico, saj so v dokaj nevtralnih barvah in jih je lahko kombinirati. Ideja, morda toaletka, v njej pa prelepa mala broškica?

 

 

 

Ecototes, ker so pravi prodajni hit. Še posebej rade nanje posegajo mlajše punčke, ko hodijo v šolo, ali pa na fakulteto, prav tako tudi mlade mamice, ko morajo loviti svoje malčke, pa jim pridejo poštarske torbe še kako prav, ko ne padajo z ramen. Ko sva naročila prvo pošiljko in niti nisem vedela, kako bojo izdledale, sem bila, priznam, malce skeptična. Sedaj sem brez pirpomb. Cena je več kot ugodna, torbice pa so lepo zašite, dovolj močne, da se nosi tudi kaj težkega v njih, vse pa so tudi podložene. Najbolj me je navdušilo, ker so eko, iz predelanega bombaža, z vizijo za prihodnost. V petih vzorcih in različnih modelih, ki se lahko med seboj kombinirajo po želji.

 

 

 

Pa da zavijem še na eno področje, ki mi je všeč in verjetno ne samo meni, temveč veliko ženskam. Kozmetika. Seveda sem sedaj že skoraj zaprisežen oboževalec Barry M kozmetike in ni, da je ne bi prestavila. Paradni zvezdi te kozmetične znamke sta Dazzle Dust senčila v prahu, ki se obvezno nanašajo na podlago za senčila in pa laki za nohte v takšni paleti barv, da srce začne biti hitreje. Kot vedno, sem navdušena nad barvami, predstavila bom pa nekaj barv, ki bi bile idealne za praznične večerje. In slavni stavek: "Kozmetike ni nikoli preveč!", (če jo le uporabljamo).

 

 

 

Da zavijemo še k nakitu. Od nekdaj sem navdušena uporabnica nakita. Steklo, jantar, srebro, in dovršene kreacije so moj ultimativni izbor. Še posebej, če so steklene perlice vkvačkane v dolge ogrlice, za kar je potrebna železna volja in potrpljenje. So mi pa izredno lepe in elegantne, si kar predstavljam črn kostim s krilom, srajco in eno lepo kvačkano ogrlico. Bernarda Strle je avtorica takihle ogrlic, izjemna je tudi njena izbira barv, ki jih naredi do konca glamurozne.

 

 

 

Nikoli do sedaj nisem bila ljubiteljica decoupage, servietne tehnike. Morda zato, ker sem vedela površno izdelane izdelke. Krožniki s pozlato so mi bili sicer vedno všeč. Lena Zgonc pa naredi in obleče kroglice tako precizno, da se spojev praktično sploh ne vidi. In ogrlice izgledajo čisto, lepo, zelo elegantno. Posebej sedaj v zimskem času, ko se jih lepo doda na tople puloverje in pulije. Vsekakor krasna izbira.

 

 

 

Steklo. Nikoli se ga ne naveličam, zato delam skoraj ves nakit izključno iz steklenih kroglic, poldragih kamnov, biserov, biserne marice... Steklo in njegova globina barve je fascinantna. Uporabljam tudi ročno izdelane kroglice, ki jih dam delati po naročilu. Zelo rada kombiniram z brušenim kristalnim steklom, ker da izdelku krasen, bogat lesk. Ta nakit izpostavljam, ker ga tudi sama veliko nosim. Nakit Zalida.

 

 

 

Ideja, za mlade, stare, ... za otroške dušice... Male sličice za na steno avtorice Mojce Senegačnik. Spet, zelo barvite in živahne, z izraznimi obrazki domačih ljubljenčkov. Sama sem jo poklonila hčerkici za rojstni dan in jo ima sedaj na steni pri postelji. Zelo prikupnne sličice so idealne za majhne stene, recimo tri v hodniku na ozki steni, ob ogledalu, modra pri stacionarnem telefonu. Otroci so jih vedno veseli, kot ideja za darilo novorojenčkom ali otrokom, za rojstni dan, Miklavža ali Božič, zadaj se napiše posvetilo z lepimi željami in...

 

 

Ženska, ki rade berejo, kuhajo. Obvezno najti pravo tematiko, ki bi zanimala dotično osebo. Zelo luštne se mi pa zdijo knjige. Na izbor dajem Kandelar, slovar vilinskih simbolov avtorice Marjetke Jeršek. In seveda, Zlata knjiga - čokolada, založbe Meander, za vse čokoholike in ljubitelje čokolade, recepti so fantastični, knjiga pa zelo lepa, z zlato obrobljenimi listi, prav pride skozi celo leto in vsak recept ima fotografijo, kar se mi zdi izrednega pomena, saj se na podlagi fotografije lažje odločimo, ali bi to sladico naredili ali ne.

 

 

 

Sem skoraj pozabila na parfume. Ženske jih imajo rade, pa naj si bodo modne muhice, ali čista klasika. Če nismo sigurni, je bolje podariti bon, pa si ga potem sama zbere, kot da bi na silo kupili nekaj, kar nekomu ne bo všeč. Če pa vemo, katere znamke rada uporablja, potem pa kar pogumno.

Predstavila bom pa (very selfish), kar parfum, ki ga sama uporabljam že sigurno 15 let in je moj zimski izbor, ko temperature padejo pod ničlo. Nikoli se ga ne naveličam, ker imam rada močne, sladke vonje za zimo. Pa še temno vijoličaste barve je. In v srednji šoli sva ga nosila skupaj s sošolcem, vsak dan Diorjev Poison na obeh. Hi,hi...V prehodnih obdobjih uporabljam Kenzo Elephant, poleti kaj bolj svežega, kot je Bath and Body Works Coconut Lime Verbena, ker  lani v Brooklyinu nisem dobila samo Coconut. Tega kupujem pač čez lužo, niti v Avstriji nisem (še) našla te trgovine, je pa super, ker imajo sortirano po vonjih, (vanilija, čololada, kokos, vrtnica, jabolko, kumare in melona, buče... ni da ni, resnično), lahko si kupiš v istem vonju od gela za tuširanje, parfuma, vazeline za ustnice, mila... In, najbolj FUN part, v trgovini imajo umivalnike, kjer lahko preizkusiš kar na licu mesta vonj tuš gela in podobno. In ameriške zadeve dišijo, po tuš gelu dejansko dišiš še nekaj časa, potem, ko se stuširaš...

 

 

Da me ne bo kdo napadel. Tisti, ki imate svoje ženske neizmerno radi, tisti, ki praznujete posebne obletnice, rojstne dneve, zaroke, poroke, nosečnosti, rojstva. Ni tako zelo zelo zelo drago, je malce višji cenovni razred, pa vseeno. če ženska nosi nakit, bo zelo vesela "little blue box". Klasika čez lužo, kar se tiče obdarovanj, morda malce neznano še pri nas. Mislim, da bi se dalo tudi preko spleta naročiti. Za vsak žep se gleda magari 925 srebrn oddelek, kjer ni dragih kamnov... :  ) Njujorški Tiffany. Zaradi barv sem grozen občudovalec Frey Wille nakita, avstrijska znamka, delano ročno, iz emajla. Sama sem imela tri kose, eden mi je bil ukraden v srcu slovenske policije v Ljubljani. Bog požegnaj tisti, ki zdaj to nosi, če sploh lahko, (moralno).

 

 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar