torek, 1. marec 2011

Focaccia, italijanski ploščati kruh z dodatki

A ni nekaj najlepšega, ko zabušavaš na sobotno popoldne, iz pečice pa diši po kruhu? Danes je za nama delovna sobota, sva se dopoldan nadelala, še veliko naju čaka za jutri. Vseeno sem zamešala kvas in spekla tole:

 

FOCACCIA, italijanski ploščati kruh z dodatki

 

Bela moka

olivno olje

kvasni nastavek s sladkorjem narejen in mlačno vodo

sol

2 žlici Philadelphia sira, po načelu pospravi hladilnik, sploh ni nujno, da se ga daje noter

narezane črne olive

očiščeni češnjevi paradižniki, brez semenja

 

Moko, kvas, olivno olje, sol zamesimo v testo za kruh. Pustimo dvakrat ali trikrat vzhajati. Potem dodamo narezane paradižnike, olive, premešamo, oblikujemo ploščate hlebčke in pečemo na 200*c.

 

Narezane olive in češnjevi paradižniki...

 

Čakamo, da kvas vzhaja, preden ga damo na moko, tole ni še, bo pa...

 

 

Večno vprašanje, KAJ je Philadelphia sir, evo, tole...

 

Takole se mesi in potem vzhaja. Moj MUM je zakon... Pa ne da se mi ne da na roke mesit, tukaj mi je enostavno, vzhaja, prižgem, premeša, in spet vse isto. Ker meša sam, jaz lahko vmes delam kaj drugega. Love that.

 

 

Pečeni kruhki... Delamo lahko z različnimi dodatki...

Ni komentarjev:

Objavite komentar