nedelja, 20. marec 2011

Mlečni riž in jabolka s cimetom

Sem si zamislila jabolka s cimetom, večerja, ne vem, od kosila nisva jedla nič... Pa me je hani vprašal, "a bo pečeno?", jaz pa sem rekla: "ne vem še" in se mi je smejal, da sem pa res... Torej, ja delam po občutku, odvisno kam me zapelje, v pečico ali na štedilnik, v vsakem primeru nekaj naredim, :  )

 

MLEČNI RIŽ IN JABOLKA S CIMETOM

kuhan mlečni riž

jabolka

limonin sok

sladkor

 

Riž skuhamo, ne vem, koliko ga ponavadi dajete, jaz naredim iz litra mleka, vse delam po občutku. Mleko, riž, sladkor, skuhat do mehkega. 

Jabolka olupimo, jaz jih izkoščičim, potem narežem in dušim s sladkorjem, limoninim sokom in cimetom do mehkega. V pokriti posodi, se lepše zmehčajo. V lepe posodice naložimo mlečni riž, nanj pa jabolka s cimetom. Zelo privlačna sladica, enostavna za naredit, primerna za lažje kosilo, ker če jeste veliko, pa mlečni riž čez, je prehuda. Ali pa večerjo. Ali pa zajtrk, :  ) 

*Vrstni red je lahko tudi jabolka in riž na vrhu, samo če se ne poje takoj, je treba pokrit, da se na rižu ne naredi suha skorja...

Jabolka, olupim ikoščičim...

Dsc_00043

Takole...

Dsc_00051

Narežem, dam v posodo...

Dsc_00062

Dušim s sladkorjem, limoninim sokom in cimetom...

Dsc_00072

Takole...

Dsc_00081

Do mehkega...

Dsc_00102

Riž je tudi skuhan...

Dsc_00095

V posodice pazljivo naložimo kuhan riž...

Dsc_00123

Čez damo jabolka... 

Dsc_00134

Zgleda pa takole...

Dsc_00141

:  )

Dsc_00152

:  )

Dsc_00181

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar