torek, 1. marec 2011

Moji sweethearts s potovanj

Moja, najina potovanja so naravnana malce drugače. Greva za nosom, uživava in doživljava, predvsem pa vedno vsaj malo skreneva s klasičnih okvirov poti.

 

Najino potepanje na Poljsko. Sva se kar tako odločila, pa jaz imam kolega, sicer čistokrvnega Turka, ki živi v Krakowu, torej sva združila še obisk pri njemu. Ne bom govorila k klasičnih potepanjih, pač pa o tem, kaj lahko ženske najdemo zase, kjerkoli že smo.

En zelo lep primerek jantarjeve broške, ki sva jo kupila na Poljskem v tistem času, je iz štirih barv jantarja, vdelan pa je v 925 srebren okvir. Takrat sem kupila še prstan in pa obesek za ogrlico. Nad jantarjem, njegovo barvo in na njegovo toplino sem vedno znova navdušena.

 

 

Istega leta sva se odpravila v New York. Mesto, kjer ženske zlahka najdejo kaj zase. Tokrat bi izpostavila broško, ki sem jo kupila za 10 $ v Hells Kitchen na Flea Marketu. Emajlirana broška s kamenčki na pozlačeni podlagi. V moji, turkizni barvi. Mačka. Perfect.

 

 

Tole je pa kupljeno leto, dve prej na razstavi o faraonih, ki sem jo obiskala na Dunaju. Nisem mogla preko tega Amon Raa, sončnega boga, medaljon je krasen, pa še dovolj velik, da ga večkrat nosim. (so mi všeč večji in opazni kosi nakita)... 925 srebro, je broška in obesek za ogrlico obenem.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar