ponedeljek, 7. marec 2011

Magdalenice s Chardonnayem in pomarančno aromo

Seveda, Zala je doma, prihaja prej iz šole, okoli dvanajste ure in imava full časa, da kuhava, pečeva... Danes sem ji naredila takele magdalenice, da ne bo katera mislila, alkohol med peko itak shlapi, :  ) Je pa okus dober, dišijo. Tamala dela naloge, kar je prejšnji teden zamudila, jaz ji vmes pomagam in pečem tole, da jo malo razveselim, wiii, :  ) In tehtala sem, ko so me zadnjič opomnili, kje so mere. Jaz sicer delam vse po občutku, ampak, naj bo, navlečem tudi tehtnico ven... :  )

 

Magdalenice s Chardonnayem in pomarančno aromo


250 - 270 g moke

125 g vanijijevega sladkorja, če ga ni, pač navadnega...

200 g kokosove maščobe, stopljene

1.5 dl vina Chardonnay

3 velike žlice arancinov če jih ni, tole izpustite, jaz jih imam še od zime, ko sem dobila domače mandarine in sem jih kandirala.

zavitek pomarančne lupinice

3 jajca

 

Vse sestavine na hitro zmešamo skupaj in damo na hladno počivati za kako uro. Potem napolnimo modelčke za magdalenice in pečemo na 180*c, dokler ne porjavijo... 

Tole se kupi v trgovini... Pomarančna lupinica...

Dsc_00971

Vino...

Dsc_00991

Zmešamo takole vse skupaj...

Dsc_01002

:  (

Dsc_01011

Dodamo arancine...

Dsc_01021

:  )

Dsc_01031

Zmešamo v takole maso, damo na hladno...

Dsc_01041

Postane gostejša...

Dsc_01052

Napolnimo modelčke, ni potrebno biti preveč natančen, se itak razlezejo...

Dsc_01061

Magdalenice, pečene...

Dsc_01071

: )

Dsc_01081

:  )

Dsc_01121

Še od znotraj, :  )

Dsc_01152

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar