torek, 1. marec 2011

Danes, vrnitev s Krasa, 30.1.2011

Ne, nisem zanemarila bloga, le časa nimam pisat, pisat... Zdajle je bilo too much enih obveznosti, ki jih je bilo nujno naredit, plus tega je bila Zala skoraj dva tedna tukaj, torej, sem bila predvsem mami, tudi popoldan, do večera... 

Sva pa ta vikend izkoristila, se v soboto zjutraj odpravila na Kras. Pri nas je naletaval sneg. Brrr, je bilo mrzlo. Dol pa nič drugače, vreme sicer dokaj jasno, je pa pihala burja in je bilo strupeno mrzlo. Jaz sem bila vsa navdušena, da greva pogledat, pa malo pohajkovat naokrog, da začneva letošnjo sezono. Kras pa je tako gol pozimi, zelo zelo gol. Mi je lepše, če je malo zelenja. Pot naju je odpeljala tja do Doberdoba, ker sva se ustavljala na pokopališčih, kjer je na tisoče, desettisoče pokojnih vojakov, fotk nisem objavljala na FB, ker so pač morbidne, nič veselega ni v njih. Iskala sva jarke, vendar, res, ko bo bolj toplo. Pa malo bolj pretehtat cilj pohajkovanja. (mene še vedno mika Fajtni hrib, kjer sva bila lani)... Pa zapuščene karavle in podobna navlaka, meni so krasni motivi za fotografiranje na takih lokacijah. Svetloba pa je bila tokrat že tako slaba, da... Zima je še...  In skočila sem še v Komen do moje drage Mojce, spoznala njenega novega črnega kosmatinca, kako je lep... <3 I love dogs, <3

Ker pa sva lani veliko hodila naokoli, po hosti, kamenju. Absolutno sem potrebovala nove gležnjarje, da ne letijo noter smeti, kamni in podobna navlaka, da je noga bolj fiksna, pa še boljši občutek imam, če srečam kakšno kačo. Poleti nikoli ne veš. In se opremljam. Sedaj rabim profi hlače za v hosto, s katerimi lahko hodiš, da ne gledaš, kje se zatakneš v trnje in ki se ne strgajo tako hitro. Pa da se jih fiksira v čevlje in se potem hodi brez, da bi se oziral nanje. Rabim še pokrivalo s senčnikom za poleti, potem pa sem opremljena. In komaj čakam, ker se res rada potikam po neprehodnih predelih... In letos vzamem fotoaparat s seboj, da pofotkam, kje se bova klatila... Sva tudi prehodila veliko v okolici Grosuplja, Škofljice, po raznih neprehodnih predelih, potem pa sem zaradi operacije morala prenehati z napori za nekaj časa. Letos tudi, bolj izi dalje. :  )

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar