torek, 1. marec 2011

Kolerabina kremna juha s porom

Uha. Zbolel je hani, sam čakam, da izbruhnejo norice. Sva se ravno hecala, da je včeraj kakšen otrok v McDonaldsu nakihal kak bacil vanj in je dobil virozo. Jah, včeraj je bil slab, kot cunja, čez 39 vročine, spal oblečen, pokrit kot medved, ga je treslo... Seveda, jaz sem glavni kuhar. Sveže pomaranče dopoldan, potem smoothie, pa kolerabina kremna juha s porom, (sem pospravljala hladilnik) in ocvrta cvetača... Pa da razložim, kako sem naredila. Mene pa draži nek cvetni prah, me skelijo učki, pa smrkam, pa... Skratka, mamo se suuuper blazno fino. :  )

 

KOLERABINA KREMNA JUHA S POROM

 

1 koleraba

1/2 pora

120 ml sladke smetane

bel poper

muškatni orešček

sol

voda

olje

 

Por narežemo na rezine in ga na hitro prepražimo na olju. Dodamo mu na koščke narezano očiščeno kolerabo, popražimo, zalijemo s smetano, vodo, solimo, dodamo poper in muškatni orešček in kuhamo kakih 20 min, da se koleraba dobro zmehča. Juho spiriramo s paličnim mešalnikom in postrežemo s kruhom.

 

Koleraba, precej fotogenična, a ne?

 

Še enkrat...

 

Pa narezena...

 

Še enkrat...

 

Narežemo por in ga damo na vroče olje v kozici...

 

Zlatorjavo prepražimo...

 

Dodamo kolerabo, malo prepražimo...

 

Dodamo sladko smetano, poper, muškatni orešček, sol in vodo in kuhamo...

 

Ko je koleraba mehka, spiriramo s paličnim mešalnikom...

 

Postrežemo...

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar