torek, 1. marec 2011

Pasulj, pa šmorn

Eh, sem prehlajena, nimam časa vsak dan kuhat, jutri imam dva sestanka dopoldan, ... Kaj naj... In tole jaz naredim zelooo dobro, hani je navdušen. Vedno. Seveda delam brez mesa, če kdo želi, naj ga doda, sploh nobenega problema, :  )

 

PASULJ

 

Hi, hi. Rečejo simpl kot pasulj. Pa je res, bolj enostavno ne more bit, :  ) Pa še za dva dni se ga lahko naredi. Pa postreže s kruhom, domačim... Mmmm... Kot sem prej rekla, lahko ga kuhate z mesom, :  ) Ampak tudi takemu, ne manjka čisto nič, človek niti ne bi rekle, da je brez mesa. (mogoče je moja paradajz omaka tok huda spet, hi, hi...).

 

Fižol, bel, tetovec

1 velika čebula

3 stroki česna

3 lovorjevi listi

 

3 velike žlice paradižnikove mezge

sol

peteršilj

majaron

muškatni orešček

*čili, pekoč

 

Fižol namočimo nekaj ur pred kuhanjem, lahko čez noč. Skuhamo ga skupaj z nasekljano čebulo, česnom in lovorjevimi listi. Ko je fižol kuhan (jaz kuham v ekonom loncu), dodamo pradaižnikovo mezgo, začimbe in sol. Malce še pokuhamo in pasulj je gotov. *Čili lahko izpustimo. Eni dodajajo prežganje, če je fižol lepo raz-kuhan, niti ni potrebno. Takle pasulj se z lahkoto je v ločevalni dieti. :  )

Fižol...

Ga namočimo...

Sesekljamo čebulo, (ja, TW bi mi lahko že "sponzoriral novega)...

K fižolu dodamo čebulo, česen in lovorjeve liste, damo kuhat...

Kuhano zgleda takole...

Dodamo paradižnikovo mezgo za okus... (to je una, ki se dve uri kuha, najtaboljša)...

In kuhamo dalje...

 

 

 

ŠMORN

 

Takole ga je delala moja mama, ko sem bila še otrok. Vseeno, ona naredi boljšega, po teksturi, okusu... Jaz se pa trudim za njo. In v takile formi, ker jaz sem samo takega poznala.

A vsi vemo, kako se naredi?

Moka

2 jajci

mleko

sladkor

sol

ščep pecilnega praška

 

Zmešamo vse sestavine skupaj, vlijemo za res debelo palačinko v ponev, za dva prsta in počasi pečemo, ko porjavi, obrnemo in pečemo počasi še ne drugi strani. Razrežemo na četrtine in ponudimo z marmelado ali Nutello. In jaz sem vzela kozarček marmelade, ki sem jo delala sama, iz grozdja izabela, ima tak krasen okus... 

Sladkor, jajca, sol, pecilni...

Dodamo mleko, potem moko, zmešamo...

V takole gosto maso...

Pečemo na olju. Ups. Pozabila fotkat, ampak, saj boste znali... :  ) 

Takole zgleda na krožniku, Yummy, a? Pa moja marmelada, ko sem dobila grozdje iz Sežane, izabelo, je tok dobra...

Z marmelado...

Za hanija z Nutello...

Z Nutello...

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar