torek, 1. marec 2011

ZALAs Birthday Cake

Uha, naša mala miš praznuje 6!!! let, danes. Ker je že velika, velika bejba, ji niso zanimive več otročje tortice, pa figurice, pa... Sem se odločila naredit malček drugače. :  )

Sama se sicer navdušujem nad izgledom umetelno narejenih tort, nisem pa fan za jest take. Všeč so mi figure iz tičino mase, mi pa ni za jest to. Všeč mi je marcipan, če se torto obleče celo vanj, vendar se navlaži in se vedno prav grdo sveti, skoraj moker pride. Dont like that eather, je pa dobro za pojest. :  ) Še najbolj so mi všeč natur torte, s čokoladnimi ostružki, s topljeno karamelo. Dosti bolj natural izgled, torte se lahko naredi žmohtne, pa ne bo čokoladi nič. Če boste kdaj v Benetkah, poglejte njihove torte v slaščičarnah, Italijani so mojsti obdelovanja čokolade in pri njih je x variant okraševanja samo na takšen način. Pa torte so manjše in nižje, kot smo jih mi vajeni, 26 cm premera je meni pre-glomaznih...

Če delamo tortico doma, niti ni potrebno, da je perfect, ker je ne dajemo angleški kraljici na oceno. Za svojce se je dovolj potrudit, vsaj malo. In da je tortica dobra. In ne delajte "glejte mene, kako obdelam tičino, itak potem to vsi pustijo na krožniku, torta je zaradi tega pa suha in premazana z maslom...". Sama vedno dvignem obrv, ko vidim tako "tekmovalnost", kdo naredi lepšo po izgledu in oh in sploh... Jaz sem homemade kuharica, naredila sem nekaj uau izgledov, škoda, ker ne vem, kje so fotografije, ampak, thats my dauhters birthday... We want to enjoy...

Več stvari, ki sem jih spekla, več tort, ko sem jih naredila, okrasila. Z leti postajam konzervativna. Simpl. Čisti okusi. Vedno se trudimo, kaj naredit otroku, ampak malčki ne marajo nekih zakompliciranih krem, okusov, težkih tort... Zala bo čisto zadovoljna s Schwarzwaldsko in to z navadno smetano. (bognedaj rastlinsko). Biskvit je krasne, temne barve, tako kot sem želela. Rdeče češnje, bela smetana... Couldnt be better. Vlažila jo bom s kompotom, nobenega ruma, mleka ali česarkoli. NO. Zavestno.

Aja, enkrat sem v Hoferju ali Lidlu kupila nastavljiv obod za torte. KRASNO. Lahko naredim po premeru iz knjige, majhne, velike torte, karkoli si zaželim. In oni moj stari, 26 cm, lepo sameva v omari. Tegalje je lažje dat na torto, ko se nadeva kreme in lažje dat stran. Tako da, če vidite kdaj kaj takega, je to super nakup. Pa še veliko manj prostora za shranjevanje porabi. :  )

 

SCHWARDSWALDSKA TORTA ZA ZALO (z vseh vetrov zbrana)


Recept za tortni biskvit je iz Knjige: Zlata Knjiga, Čokolada, založbe Meander, stran 524, recept: Torta z metino kremo

Uporabila sem še:

1 kozarec vloženih češenj, (Lidl)

2 sladki smetani za stepanje

 

 

Zmešamo sladkorja...

Muscavado sladkor, nepredelan trsni... Z bogatim okusom, I LOVE that, <3

 

Sladkor, maslo, jajca, penasto vmešamo...

 

Sladkor, maslo, jajca, penasto vmešamo...

 

Postopoma zmešamo z mešanico suhih sestavin, mleka in topljene čokolade...

 

Nadevamo v obod za torto...

 

Nadevamo v obod za torto...

 

Poravnamo s spatulo...

 

Pure art...

 

Tkole jaz preverjam, če je pečeno na sredini, ker nikoli, ampak res nikoli ne gledam na uro in čas pečenja...

 

Pečen biskvit ohladimo...

 

Pečen biskvit, krasne barve...

 

Prerežemo na pol, eno polovico damo na krožnik ali stojalo za torto, zatisnemo obod okoli...

 

Navlažimo s češnjevim sokom iz kompota...

 

Takole sem razlomila zgornjo plast. HAPPENS TO EVERYONE, remember that. Sploh ni problema, to se ne bo nič videlo, torta pa itak ni za razstravo ali tekmovanje. Tako da, easy... :  ) 

 

Na spodnjo plast damo vložene češnje, kar cel kozarec...

 

Češnje...

 

Stepemo smetano, lepo, ne preveč. (se spomnim tort, ki jih je delala moja mama in je smetano stepala do putra, da bo za ziher, da ne pade skupaj, tiste ogromne torte, v treh plasteh, sladke... Brrrr)...

 

 

Smetano razporedimo po češnjah...

 

Se spomnite razlomljene plasti biskvita? No, lepo razporedimo na smetano. :  )

 

Čez premažemo stepeno smetano...

 

Obod pustimo na torti in jo damo za nekaj ur na hladno ali v hladilnik... VOILA; ko damo obod stran, zgleda takole, wiiii...

 

Še od strani...

 

ČOKOLADNI OBOD ZA TORTO S PIKAMI

Narejen po navdihu iz tegale, nisem gledala količin, samo postopek... http://www.kulinarika.net/recepti/14578/sladice/cokoladni-plascek-za-torte-s-pikami/

 

Ya want the truth? Dont try this at home. Hi, hi. Iz prve roke povedano, totalna packarija, sicer vredna poizkusa, je pa potrebno malo več skills za tole delat. Torej, izpostravim šibkosti. Belo čokolado sem dala kar z žlico na peki papir. Če kaj sovražim, so to dresirne vrečke, v katerih izgubiš vsaj tretjino materiala. Nekaj ostane na lončku, ko segrevaš, nekaj v vrečki. Hate that. In če se jim le lahko izognem, se jim, v široookem loku. In z žlico gre lepo, če niso pikice perfect, nič hudega, se potem še itak razmaže, ko daš temno čokolado gor. 

Torej, peki papir v dolžini oboda plus dva centimetra. Dajte raje 5 cm več, ker se ob robovih lomi. In to je precej dolg list papirja, tako da mislit, kam ga položite in če imate prostor za to. Meni se v kuhinji na 25 stopinjah ni trdila, itak da ne. Torej sem morala ta trak, s pomočjo še ene osebe nest na balkon. Da so se kapljice strdile.

Stopila temno kuverturo, traja sto let, da se shladi. Vračunajte čas čakanja za to.

Mazat je treba full hitro, čimmanjkrat, ker sicer poškoduješ bele pikice spodaj.

Da ne govorim, da se ta tudi ni trdila. Sem odrezala še en širši trak peki papirja, odprla okno in dala na notranjo polico, da se je začelo strjevat. In seveda, ob koncih. Hitro, torto, dam čokoladni obod, malo težko je šel peki papir ob straneh stran, ampak... Proti sredini je pa čokolada še premehka, torej se je strgala in ne zlomila. Torej, ob vogalih se lomi, po sredini je pa še pretopla. Morda bi bilo bolje, da bi jo nesla na blakon na mrzlo podlago, da se shladi enakomerno, bi pa rabila pomoč ene dodatne osebe. In potem hitro nazaj ali pa kar tam dat na torto. Skratka, complicated, zelo.

 

Efekt je pa HUD, moram rečt. In jaz sem fanica PIK, PIKIC, vsega pikastega... :  ) 

 

Stopila belo čokolado in naredila pikice, kar z žlico...

 

Pike... Strdila sem jih na balkonu...

 

Stopila temno kuverturo...

 

Premazala čez pike... Strdila na okenski polici...

 

 

ČOKOLADNI OSTRUŽKI

 

Stopljena čokolada, kuvertura, vseeno

Marmorna plošča, ki jo damo kako uro prej v zamrzovalnik

Kovinska spatula, je nisem našla, sem delala s plastično, ostružki niso bili tako lepi...

 

Namažemo na ledeno mrzlo kamnito podlado, namažemo na tenko in postrgamo s spatulo.

 

Ostružki...

 

Namažemo še belo čokolado...

 

Takole zgleda obod, pikast...

   

Je pa luštno za videt...

 

 

Waaa, a ni lepo?

 

Končna verzija...

 

 

 

 

 

 

Da smo prišli do tele bejbe je trajalo dva dni v porodnišnici, look at us now, <3

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar