sobota, 5. marec 2011

Szegedin golaž

Zadnjič ga je naredila Andreja, pa mi je dala idejo, da moram jaz tudi, imam še zelje v kleti. Čeprav ne vem, sem zaprisežena Eti in Natureti, če tega ne bo več, ne vem, kaj bom kupovala. Pa še super priročno je, jesenii kupiš ozimnico, ki jo imaš v kleti, torej lahko kisle zelje delaš in ješ tudi poleti, ko ga ni mogoče dobiti v trgovinah.  Szegedin golaž je pa super, lahko tudi brez mesa, s tofujem, jasno. Jaz sem porabila kos piščanca, ker res, delam čistko na vseh koncih in vogalih... Postrežemo s krompirjem v oblicah, ali pa s kruhom.

In naredila sem burning hot, sem pa res mal pretiravala s čilijem... :  S

 

SZEGEDIN GOLAŽ

 

1 kozarec kislega zelja, jaz sem vzela Natureto

meso, svinjsko se uporablja za szegedin, jaz pa sem dala piščančje

3/4 velike čebule

3 stroki česna

lovorjevi listi

mleta kumina

paradižnikova mezga, 3 - 4 velike žlice

sol

olje

voda

 

 

Čebulo nasekljamo na majhne koščke in jo prepražimo na olju. Dodamo na koščke narezano meso, česen in lovorjeve liste in popražimo. Na to dodamo paradižnikovo mezgo, popražimo in na to kislo zelje. Dodamo začimbe, mleto kumino, po želji lahko čili papriko. Kuhamo, da se zelje zmehča. (eni dajejo prežganje ali podmet, tudi lahko, jaz se teh stvari izogibam in raje kuham zelje, da postane mehko).

 

Nasekljamo čebulo...

Dsc_0082-1

Kislo zelje Natureta, <3

Dsc_0084-1

Na olju popražimo čebulo...

Dsc_0086-1

Dodamo česen in lovorjeve liste...

Dsc_0090-1

 

Dsc_0088-1

Dodamo meso, pražimo...

Dsc_0089-1

Takole...

Dsc_0090-1

Dodamo paradižnikovo mezgo...

Dsc_0091-1

Zelje, vodo in kuhamo do mehkega...

Dsc_0092

Takole zgleda kuhano... Je rdeče barve, ker se je paradižnikova omaka dolgo časa kuhala...

Dsc_0104

Postreženo s krompirjem v oblicah....

Dsc_01401

:  )

Dsc_01431

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar